Politikalarımız
Kalite Politikası
LAZZONI MOBİLYA olarak,
Kişiye özgün tasarımlarımız,
Dünya standartlarında kaliteli ürün ve hizmetimiz,
Geçmişten geleceğe uzanan güncel teknoloji ile harmanlanmış mobilya ustalığımız, Lazzoni kültürünü, temel değerlerini benimsemiş nitelikli çalışanlarımız ile koşulsuz müşteri memnuniyetini benimseyen kuruluşumuz,
Uygulanabilir şartları sağlayarak, kalite sisteminde sürekli iyileştirmelerle müşteriye istediği değeri sunarak
‘‘Lovemark’’ olmayı ilke edinmiştir.
PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız
Müşteri Memnuniyeti Politikası
LAZZONI MOBİLYA olarak,- Müşterilerimizin beklentilerini, şikâyetlerini, öneri ve memnuniyetlerini kolaylıkla iletebileceği iletişim imkânları sunmayı,
- Müşterilerimizden gelecek her türlü bildirime açık olmayı ve tüm bildirimleri objektif bir şekilde, şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik ve hesap verebilirlik ilkelerini prensip edinerek, müşteri odaklı bir yaklaşım ile çözüme ulaştırmayı ve bu bilgileri etkin şekilde kontrol altında tutmayı,
- Profesyonel kadromuz ve bakış açımızla sürekli iyileştirme ve geliştirme felsefesini tüm süreçlerimizde etkin hale getirmeyi,
- Müşteri beklentilerine, yasal mevzuat ve standartlara uygun çalışmayı esas alarak çözümler üretmeyi,
- Müşterilerimize sunduğumuz ürün ya da hizmetler için güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan müşteri-kurum ilişkisi oluşturmayı,
Taahhüt ediyoruz..
PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız
Müşteri Şikayetleri Cevaplama Politikası
LAZZONI MOBİLYA olarak,Müşterilerimize mümkün olan en iyi hizmet kalitesini sağlayabilmek için kendimizi sürekli geliştiriyor ve müşterilerimizden aldığımız şikâyetleri çözümlemek adına gereken her türlü çabayı gösteriyoruz. Müşteri şikâyetlerini ele alma ve cevaplama sürecinde;
- Müşterilerimizin şikâyetlerini farklı iletişim kanallarıyla kolaylıkla tarafımıza iletebilmesine ve şikâyetleri ile ilgili durumunu takip edebilmesine imkân sağlıyoruz.
- Müşterilerimizin yaşamış olduğu maddi ve manevi kaybı, müşterilerimizi tatmin edecek şekilde telafi edeceğimizi garanti ediyoruz.
- Müşterilerimizin şikâyetlerini mümkün olan en kısa süre içerisinde çözmeyi hedefliyoruz.
- Müşterilerimizin bizlere olan güvenini kaybetmemeleri için empati yaparak, müşterilerimizin beklentilerini daha iyi anlamaya çalışıyor ve çözüm sunarken elimizden gelen gayreti gösteriyoruz.
- Yaklaşımımıza paralel olarak tüm şikâyetlerde müşterilerimize karşı bir özür borcumuz olduğunun farkındayız.
- Bu politika kapsamında müşteriye bilgi verilmesi, ürün tamiri ve parça değişimi, ürün değişimi, ürün iadesi vb. çözümlerden birini uygulayarak müşterilerimizin şikâyetlerini sonuçlandırıyoruz.
PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız
ISG Politikası
LAZZONİ Mobilya olarak;- Çalışanlarımızın tüm Lazzoni süreçleri çerçevesinde, sağlık ve güvenliklerinin sağlanması amacıyla, tüm yerel ve ulusal kanun, yönetmelik ve standartlara uyarak, uluslararası tavsiyeler doğrultusunda özen göstereceğimizi,
- Çalışanların iş süreçlerinde meydana gelebilecek güvenlik risklerini analiz edip, yaralanma ve meslek hastalıklarına karşı gereken tedbirleri alarak İSG Yönetim Sistemi şartlarına uygun çalışacağımızı ,
- İSG Yönetim Sisteminin, etkinliğini ve sürekliliğini sağlamak amacıyla belirlediğimiz hedefleri ve bu hedeflerin performansını sürekli izleyerek iş sağlığı ve güvenliği kültürünü oluşturmayı,
- Çalışanlarımıza sağlık ve güvenlik konularında gerekli kaynakları sağlamayı ve bilinç düzeylerinin artırılması için gerekli eğitim faaliyetlerini sürdürmeyi ayrıca çalışanlarımızın ve çalışan temsilcilerimizin katılım ve danışmasını sağlayacağımızı,
Taahhüt ederiz..
PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız
Çevre Politikası
LAZZONİ Mobilya olarak;- Doğaya; havaya, toprağa, suya ve canlılara verilen zararı minimize ederek çevreyi koruyacağımıza,
- Kirliliği önlemek için, tüm süreçlerimizde ortaya çıkan atıklarımızı kontrol edeceğimizi ve etkin bir “Çevre Yönetim Sistemi” uygulayarak sürekli geliştireceğimizi,
- Çevre ile ilgili yerel ve ulusal yükümlülükleri yerine getirerek “çevreye saygılı” bir kuruluş olacağımızı,
- Çalışanlarımızın, tedarikçilerimizin ve müşterilerimizin çevre bilincinin geliştirilmesi için, gerekli faaliyetleri yapacağımızı,
- Doğal kaynakları ve enerjiyi verimli kullanmak için gerekli çalışmaları yapacağımızı,
Taahhüt ederiz..