Politikalarımız

Kalite Politikası

LAZZONI MOBİLYA olarak,

Kişiye özgün tasarımlarımız, 

Dünya standartlarında kaliteli ürün ve hizmetimiz, 

Geçmişten geleceğe uzanan güncel teknoloji ile harmanlanmış mobilya ustalığımız, Lazzoni kültürünü, temel değerlerini benimsemiş nitelikli çalışanlarımız ile koşulsuz müşteri memnuniyetini benimseyen kuruluşumuz,

Uygulanabilir şartları sağlayarak, kalite sisteminde sürekli iyileştirmelerle müşteriye istediği değeri sunarak

‘‘Lovemark’’ olmayı ilke edinmiştir.

PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız

Müşteri Memnuniyeti Politikası

LAZZONI MOBİLYA olarak,

  • Müşterilerimizin beklentilerini, şikâyetlerini, öneri ve memnuniyetlerini kolaylıkla iletebileceği iletişim imkânları sunmayı, 
  • Müşterilerimizden gelecek her türlü  bildirime  açık  olmayı  ve  tüm  bildirimleri  objektif  bir şekilde, şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik ve hesap verebilirlik ilkelerini prensip edinerek, müşteri odaklı bir yaklaşım ile çözüme ulaştırmayı ve bu bilgileri etkin şekilde kontrol altında tutmayı,
  • Profesyonel kadromuz ve  bakış açımızla sürekli iyileştirme ve geliştirme felsefesini tüm süreçlerimizde etkin hale getirmeyi, 
  • Müşteri beklentilerine, yasal mevzuat ve standartlara uygun çalışmayı esas alarak çözümler üretmeyi,
  • Müşterilerimize sunduğumuz ürün ya  da  hizmetler  için  güçlü,  doğru,  net  ve  devamlılık sağlayan müşteri-kurum ilişkisi oluşturmayı,

Taahhüt ediyoruz.. 

PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız

Müşteri Şikayetleri Cevaplama Politikası

LAZZONI MOBİLYA olarak,

Müşterilerimize    mümkün  olan  en  iyi hizmet  kalitesini sağlayabilmek   için   kendimizi   sürekli geliştiriyor ve müşterilerimizden aldığımız şikâyetleri çözümlemek adına gereken her türlü çabayı gösteriyoruz. Müşteri şikâyetlerini ele alma ve cevaplama sürecinde;
  • Müşterilerimizin şikâyetlerini farklı  iletişim kanallarıyla kolaylıkla tarafımıza  iletebilmesine ve şikâyetleri ile ilgili durumunu takip edebilmesine imkân sağlıyoruz.

  • Müşterilerimizin yaşamış olduğu maddi ve manevi kaybı, müşterilerimizi tatmin edecek şekilde telafi edeceğimizi garanti ediyoruz.

  • Müşterilerimizin şikâyetlerini mümkün olan  en kısa  süre içerisinde çözmeyi hedefliyoruz.

  • Müşterilerimizin bizlere olan  güvenini  kaybetmemeleri için empati yaparak,  müşterilerimizin beklentilerini  daha iyi  anlamaya  çalışıyor   ve   çözüm   sunarken   elimizden   gelen   gayreti gösteriyoruz.

  • Yaklaşımımıza paralel olarak tüm şikâyetlerde   müşterilerimize   karşı   bir   özür   borcumuz olduğunun farkındayız.

  • Bu politika kapsamında müşteriye bilgi verilmesi, ürün tamiri ve parça değişimi, ürün değişimi, ürün iadesi vb. çözümlerden birini uygulayarak müşterilerimizin şikâyetlerini sonuçlandırıyoruz.

PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız

ISG Politikası

LAZZONİ Mobilya olarak;

  • Çalışanlarımızın tüm Lazzoni süreçleri çerçevesinde, sağlık ve güvenliklerinin sağlanması amacıyla, tüm yerel ve ulusal kanun, yönetmelik ve standartlara uyarak, uluslararası tavsiyeler doğrultusunda özen göstereceğimizi,
  • Çalışanların iş süreçlerinde meydana gelebilecek güvenlik risklerini analiz edip, yaralanma ve meslek hastalıklarına karşı gereken tedbirleri alarak İSG Yönetim Sistemi şartlarına uygun çalışacağımızı ,
  • İSG Yönetim Sisteminin, etkinliğini ve sürekliliğini sağlamak amacıyla belirlediğimiz hedefleri ve bu hedeflerin performansını sürekli izleyerek iş sağlığı ve güvenliği kültürünü oluşturmayı,
  • Çalışanlarımıza sağlık ve güvenlik konularında gerekli kaynakları sağlamayı ve bilinç düzeylerinin artırılması için gerekli eğitim faaliyetlerini sürdürmeyi ayrıca çalışanlarımızın ve çalışan temsilcilerimizin katılım ve danışmasını sağlayacağımızı,

Taahhüt ederiz..

PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız

Çevre Politikası

LAZZONİ Mobilya olarak; 

  • Doğaya; havaya, toprağa, suya ve canlılara verilen zararı minimize ederek çevreyi koruyacağımıza,
  • Kirliliği önlemek için, tüm süreçlerimizde ortaya çıkan atıklarımızı kontrol edeceğimizi ve etkin bir “Çevre Yönetim Sistemi” uygulayarak sürekli geliştireceğimizi,
  • Çevre ile ilgili yerel ve ulusal yükümlülükleri yerine getirerek “çevreye saygılı” bir kuruluş olacağımızı,
  • Çalışanlarımızın, tedarikçilerimizin ve müşterilerimizin çevre bilincinin geliştirilmesi için, gerekli faaliyetleri yapacağımızı,
  • Doğal kaynakları ve enerjiyi verimli kullanmak için gerekli çalışmaları yapacağımızı,

    Taahhüt ederiz..

PDF Olarak Görüntülemek için Tıklayınız